2010-04-24

Πώς να χτίσουμε μια επιτυχημένη επιχείρηση στο δικτυακό μάρκετινγκ;

Υπάρχουν εκατοντάδες εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ….αλλά το βασικότερο κλειδί για να κάνετε μια επιτυχημένη επιχείρηση σε οποιαδήποτε από αυτές τις εταιρίες είναι να διαλέξετε αυτήν που προσφέρει προϊόν/υπηρεσία στα οποία ΕΣΕΙΣ πιστεύετε. Είναι επίσης σημαντικό να διαλέξετε μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ η οποία να εστιάζει περισσότερο στα προϊόντα/υπηρεσίες της πάρα στο χτίσιμο της οργάνωσης σας κάτω από εσάς.

Αν μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ προσφέρει προϊόν/υπηρεσία με ‘χ’ αξία και τιμή, και σας διεγείρουν να θέλετε να τα αγοράσετε, τότε πόσο εύκολο θα είναι να προωθείτε εσείς αυτά τα προϊόντα σε αλλά άτομα; Αν οι πελάτες σας δουν την αξία και την τιμή των προϊόντων με τα δικά σας μάτια, θα θελήσουν να προωθούν οι ίδιοι αυτά τα προϊόντα, και έτσι η οργάνωση σας θα γίνει πιο επικερδής.

Αν η εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ εστιάζει περισσότερο στην επιχειρηματική ‘ευκαιρία’ από όσο στα προϊόντα, τότε εσείς θα δημιουργήσετε μια οργάνωση στην οποία πιθανόν δεν θα θέλετε να κάνετε οτιδήποτε γιατί οι άνθρωποι στην οργάνωση σας δεν θα είναι συγκεντρωμένοι στην αξία των προϊόντων/υπηρεσιών.

Η αλήθεια είναι ότι εγώ μπορώ να βγάλω μεγαλύτερο εισόδημα με την οργάνωση μου από 10 ατόμων σε μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ η οποία έχει προϊόν με μεγάλη αξία, από όσο μπορώ να βγάλω με μια οργάνωση 100 ατόμων σε μια εταιρία η οποία προσφέρει προϊόν χωρίς να είναι ανταγωνιστικό (σε σχέση με αλλά παρόμοια προϊόντα σε μια συγκεκριμένη βιομηχανία) ή ακόμη ο κόσμος να μην τα χρειάζεται. Γιατί απλά η εταιρία αυτή εστιάζει στην επιχειρηματική ‘ευκαιρία’.

Το κλειδί είναι να βρείτε μια εταιρία η οποία να προσφέρει προϊόν που θα ‘αγαπήσετε’ και θα θέλετε να πείτε για το προϊόν αυτό σε όλο τον κόσμο, και όχι τόσο για την ‘ευκαιρία’.

Μια καλή εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ δε χρειάζεται διαφήμιση αν τα προϊόν/οι υπηρεσίες της έχουν αξία. Η ευκαιρία θα διαφημίζεται μόνη της.

Άλλο σημαντικό κλειδί για να χτίσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση είναι το κίνητρο και ο στόχος σας. Αν δεν έχετε στόχο….πως θα έχετε κίνητρο; Για αρχή βάλτε τους στόχους σας χαμηλά – δηλαδή να είναι μικροί ώστε να μπορείτε να τους πραγματοποιήσετε και αργότερα μπορείτε να τους ‘ανεβάσετε’ – μόλις γίνετε πιο έμπειροι. Και επίσης, αυτό ισχύει και για την οργάνωση σας. Να είστε συνέχεια σε επαφή με τους διανομείς σας και να τους ωθείτε.

Λοιπόν, χρησιμοποιήστε αυτά τα κλειδιά για να γίνετε καλύτεροι δικτυóτες και να χτίσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: