2010-04-29

Πιστέψτε στον εαυτό σας για να πετύχετε!

της Damayanthi Jayasinghe

Για να είστε επιτυχημένοι σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής σας, πρώτα από όλα πρέπει να πιστέψετε στον εαυτό σας ότι μπορείτε να τα καταφέρετε. Πρέπει να πιστέψετε στις ικανότητες σας να είστε και να κάνετε αυτό που είναι απαραίτητο για την επιτυχία σας.

Δυστυχώς δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζετε. Μας έχουν μάθει να πιστεύουμε σε ορισμένα πράγματα στη ζωή μας και αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να προκαλείτε τα ‘πιστεύω’ σας. Αυτό απαιτεί μεγάλες προσπάθειες από εσάς.

Ακολουθεί απόσπασμα από το βιβλίο ‘Η δύναμη του μυαλού στο 21 αιώνα’ (“The mind power into the 21st century” – John Kehoe):
‘Τι είναι αυτό που κάνει έναν άνθρωπο νικητή; Πως διαφέρουν αυτοί που πετυχαίνουν από αυτούς που δεν πετυχαίνουν; ‘Όλα είναι στο μυαλό’, λέει ο Arnold Schwarzenegger. ‘Όταν ήμουν πολύ νέος φανταζόμουν τον εαυτό μου να είμαι και να έχω αυτά που ήθελα. Μέσα μου ποτέ δεν είχα αμφιβολίες για αυτό. Το μυαλό είναι τόσο απίστευτο. Πριν κερδίσω το πρώτο μου Mr. Universe, περπάτησα τριγύρω στο διαγωνισμό σαν ο τίτλος να ήταν ήδη δικός μου. Τον είχα κερδίσει τόσες πολλές φορές στο μυαλό μου που δεν υπήρχε καμία αμφιβολία ότι θα το κέρδιζα εγώ. Μετά όταν προχώρησα στην κινηματογραφία συνέβη το ίδιο πράγμα. Φανταζόμουν τον εαυτό μου σαν επιτυχημένος ηθοποιός, κερδίζοντας πολλά λεφτά. Μπορούσα να νιώσω και να γευτώ την επιτυχία. Εγώ απλά ήξερα ότι όλα αυτά θα συμβούν.’ – Κεφάλαιο 3, ‘Η δύναμη του μυαλού στο 21 αιώνα’.

Το να πιστεύουμε στον εαυτό μας παίζει σπουδαίο ρόλο και αυτό πρέπει να γίνει πριν την επιτυχία – να πιστέψετε ότι ήδη έχετε αυτά που θέλετε και να κάνετε τις κινήσεις που πρέπει για να τα αποκτήσετε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: